OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
15 stycznia 2019

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego numer sprawy: KO-SM.VIII.250/1/19. Nazwa zadania: „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego  w ilości około 150.000 litrów  w ilościach i z częstotliwością wg potrzeb zamawiającego”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień publicznych(t. j Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 wraz z późniejszymi zmianami.)

 

  1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Krajowy Ośrodek Mieszkalno – Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na SM

Dąbek

06-561 Stupsk Maz.

www.komrdabek.pl

E-mail: sekretariat@komr.pl

Godziny urzędowania – 7:30- 15:30.

Tel. /23/ 653 13 31-33  Fax /23/653 13 34.

 

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 www.komrdabek.pl

  

SIWZ można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego pok. Nr 300 lub na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia KOMR w Dąbku prześle nieodpłatnie zgodnie z Ustawą pzp.

 

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Opis przedmiotu zamówienia:

Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego wymagania Polskiej Normy                PN-C-96024:2011 w ilości około 150.000 litrów w ilościach i z częstotliwością wg potrzeb zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodpłatnego zmagazynowania dowolnej ilości oleju w zbiornikach oferenta na okres magazynowania dogodny dla Zamawiającego uregulowany oddzielną umową depozytową. Magazynowanie zdeponowanego oleju będzie prowadzone nieodpłatnie przez oferenta i dostarczone sukcesywnie w ilościach na każde żądanie zamawiającego.

Rozliczenie ilości zakupionego i dostarczonego oleju będzie się odbywać w temperaturze rzeczywistej. Świadczyć o tym ma wskazanie licznika znajdującego się w samochodzie dostarczającym olej napędowy grzewczy, który ma wskazywać rzeczywistą ilość wlanego oleju w panującej w danym dniu temperaturze.

 

 

kod CPV – 23 12 21 00-9 – olej opałowy.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

#V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Do 30.11.2019r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

  1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a ustawy Pzp, zgodnie z postanowieniami SIWZ

 

2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

 

Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wskazanych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

 

  

  1. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5.

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.

2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

  1. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodna z ustawą.

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny.

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

  1. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia-nie spełnia.

 

VIII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

1.

  1. a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24

 ustawy Pzp.

  1. b) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym– koncesja na obrót paliwami ciekłymi.

2.Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
  2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

 

  1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, tj.:

1) Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp.

Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia innych dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia – załącznik nr 2 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.

Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przed podpisaniem umowy przedłożenia  umów z podwykonawcami jeżeli wskaże w ofercie że będzie korzystał z podwykonawców w celu zrealizowania przedmiotu umowy.

Zamawiający może również zażądać od Wykonawcy przed podpisaniem umowy przedłożenia  dokumentów regulujących użyczenia zasobów( w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia) , jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie, że będzie korzystał z zasobów innych podmiotów w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.

 

  1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Informację w tym zakresie Wykonawca składa w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  2. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt 5, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

 

  1. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 pkt 12-23).

 

  1. W przypadku Wykonawcy polegającego na zasobach innych podmiotów, Wykonawca składa oświadczenie dotyczące każdego podmiotu w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.

 

  1. Na żądanie zamawiającego, wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.

 

  1. Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń:

1) Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotów.

2) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania.

3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej .

5) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

 

  1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1.

 

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

 

B.1 Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 SIWZ.

 

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

C.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 SIWZ.

 

  1. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa:

- Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A. 1a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  i oświadczenia.

 

-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „D" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „D".  

 

  1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

 

  - Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VIII.A.B.C. dla każdego partnera z osobna z tym, że oświadczenie – zał. nr  2 składa wykonawca sam potwierdzając dane objęte oświadczeniem.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

 

  1. F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie.

 

  1. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Kryteria oceny ofert

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena netto +VAT za 1 litr oleju

60%

Gwarancja bezproblemowej dostawy oleju w ciągu 3 dni roboczych od zamówienia

40%

Dokładny opis kryteriów zawarty w SIWZ.

 

#X. Miejsce i termin składania ofert:

Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na SM

Dąbek

Kod 06-561 Stupsk Maz.

Sekretariat KOMR w Dąbku

 

do dnia 24.01.2019r. do godz. 11:00.

lub listownie, dostarczona skutecznie na dzień i godzinę składania ofert.

 

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

w siedzibie zamawiającego

Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na SM

Dąbek

06-561 Stupsk Maz. – sala konferencyjna.

 

dnia 24.01.2019r. o godz. 11:30.

                         

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

 

  1. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia 503750-N-2019 , data zamieszczenia 15.01.2019r.

 

Załączniki

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:KOMR
Data utworzenia:2019-01-15
Data publikacji:2019-01-15
Osoba sporządzająca dokument:Adam Wyszyński
Osoba wprowadzająca dokument:Adam Wyszyński
Liczba odwiedzin:159