OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
30 września 2019

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego numer sprawy: KO-SM.VIII.250/5/19. Nazwa zadania: „Zakup sprzętu rehabilitacyjnego - zrobotyzowany system do reedukacji chodu ze wspornikami kolan”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p. zm.)  Krajowy Ośrodek Mieszkalno – Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane(SM) zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Krajowy Ośrodek Mieszkalno – Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane(SM)

Dąbek 129

06-561 Stupsk Maz.

www.komrdabek.pl

E-mail: sekretariat@komr.pl

Godziny urzędowania – 7:30- 15:30.

Tel. /23/ 653 13 31-33  Fax /23/653 13 34.

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 www.komrdabek.pl w zakładce BIP.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Zamawiającego w ilościach, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 33100000-1 - Urządzenia medyczne.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

2019-12-20

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

           1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku.

                2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku.

                3) Zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 (jedną) dostawę aparatury medycznej / sprzętu medycznego będących przedmiotem postępowania o wartości minimum:

500000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych)

2.Zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w art. 23 ustawy PZP. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

6.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

 

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:

1.Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, zwany dalej JEDZ.

  • W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, zwanego dalej JEDZ, stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca winien wypełnić JEDZ w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca w części IV - Kryteria kwalifikacji wypełnił tylko sekcję „α: OGÓLNE OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH KRYTERIÓW KWALIFIKACJI”. W takim przypadku wykonawca nie wypełnia żadnej z pozostałych sekcji w części IV jednolitego dokumentu. JEDZ należy załączyć do oferty i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy lub odpowiednio podmiotu na zasobach, którego powołuje się Wykonawca.
  • Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także dokumenty JEDZ dotyczące tych podmiotów.
  • Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa dokumenty JEDZ dotyczące podwykonawców.
  • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Niezbędne informacje dotyczące dokumentu JEDZ znajdują się na stronie Urzędu Zamówień Publicznych: http: www.uzp.gov.pl, zakładka: E-Zamówienia, JEDZ.

  • Wykonawca składa wraz z ofertą:
    1. Formularz oferty (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ).
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ).
    3. Pełnomocnictwo składane wraz z ofertą w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności lub kopii elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
    4. Dowód wniesienia wadium (wg zasad określonych w pkt. 8 SIWZ).

2.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP dotyczących:

  1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy PZP), tj.:

  1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  2. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
  3. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
  4. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;

  1) ¹ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

  • zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ w pkt. 6.3. ppkt 1) lit. a) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ w pkt. 6.3. ppkt 1) lit. d) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że otwarto jego likwidacja ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  1) ² Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1)¹ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotyczące daty wystawienia dokumentu określone w pkt 1) ¹ stosuje się odpowiednio.

  • spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP), tj.:
    1. Opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
    2. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn. zm.) – w przypadku składania oferty na wyrób medyczny.
    3. Deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na każdy sprzęt będący i nie będący wyrobem medycznym.

Uwaga!
Jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn. zm.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności oraz nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE, w takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną

                 4. oświadczenie producenta o częstotliwości wykonywanych przeglądów w siedzibie Zamawiającego w okresie gwarancji i po okresie gwarancji

  • spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP), tj.:
    1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ).
      W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).

 

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, jeżeli Zamawiający, w sytuacjach określonych w art. 10c–10e, przewiduje inny sposób porozumiewania się niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
  • Informacje ogólne:
  1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ i ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  3. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych upoważniony jest Krzysztof Czubak, tel. +48 23 653 13 31 w godz. od 7:30 – 15:30; e-mail: sekretariat@komr.pl.
  4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
  5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini
  6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
  7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania Portalu oraz Regulaminie ePUAP.na ePUAP.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:KOMR
Data utworzenia:2019-09-30
Data publikacji:2019-09-30
Osoba sporządzająca dokument:Adam Wyszyński
Osoba wprowadzająca dokument:Adam Wyszyński
Liczba odwiedzin:2508