OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
26 listopada 2019

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego numer sprawy: KO-SM.VIII.250/6/19. Nazwa zadania: „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby KOMR w Dąbku”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień publicznych(t. j Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 wraz z późniejszymi zmianami.)

 

 I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Krajowy Ośrodek Mieszkalno – Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na SM

Dąbek 

06-561 Stupsk Maz.

www.komrdabek.pl

E-mail: sekretariat@komr.pl

Godziny urzędowania – 7:30- 15:30.

Tel. /23/ 653 13 31-33  Fax /23/653 13 34.

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 www.komrdabek.pl

   

SIWZ można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego pok. Nr 300 lub na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia KOMR w Dąbku prześle nieodpłatnie zgodnie z Ustawą pzp.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Opis przedmiotu zamówienia:

„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby KOMR w Dąbku”.

 

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (E), przy ciśnieniu w instalacji Zamawiającego do 5,00 [kPa], obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do obiektów Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku, Dąbek 129, 06-561 Stupsk Mazowiecki.

2. Przewidywane roczne ilości kompleksowej dostawy gazu ziemnego objętej zamówieniem wynoszą łącznie w jednostkach przeliczeniowych ok. 2 000 000 kWh (ok. 180 000 m3). Minimalna ilość paliwa gazowego niezbędna do zapewnienia bezpieczeństwa osób i wykluczająca uszkodzenie lub zniszczenie obiektów technologicznych wyniesie ok. 10 m3/h.  

3. Aktualnie trwają prace mające na celu podłączenie Zamawiającego do sieci gazowej – zmiana źródła ciepła z olejowego na gazowe.

4. Proponowana moc zamówiona w gazie - 460 kWh/h

5. Obecna kotłownia olejowa Ośrodka wyposażona jest w dwa kotły olejowe dwufunkcyjne (c.o./c.w.) typu VIESSMAN VITOPLEX 100 –  o mocy 575 KW każdy, tj. łączna moc 1 150 kW (w związku z przejściem Zamawiającego z ogrzewania olejowego na gazowe Przewidywany pobór gazu ziemnego ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Dostawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości gazu.

6. Jakość dostarczanego gazu powinna być zgodna z „Polska Norma PN-C-04750 Paliwa gazowe”. Powyższa norma określa ustalone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech sprzedawanego gazu.

7. Za jakość paliwa odpowiada Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD) gazu zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1158). Zasady świadczenia usług dystrybucji określone są w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD), zatwierdzonej decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (PURE). Wobec tego IRiESD wyznacza standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech dystrybucji gazu.

8. Zamawiający wymaga, aby rozliczanie ilości dostarczanego gazu odbywało się co miesiąc, na podstawie odczytu rzeczywistego wskazań układu pomiarowego, wg cen określonych w ofercie Wykonawcy.

9. planowana jest wymiana palników olejowych na gazowe dwustopniowe typu Giersch).

10. CPV:  09123000-7 - gaz ziemny;

           65210000-8 -przesył gazu

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

#V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

1. Realizacja przedmiotu zamówienia winna nastąpić przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone  przez Zamawiającego warunki udziału w postepowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,

a) Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualna koncesję na obrót paliwami gazowymi przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 lit. a) ustawy z dnia 10 kwietna 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. DZ. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.) z zastrzeżeniem, że koncesja nie jest wymagana dla Wykonawców, których”(...)roczna wartość obrotu nie przekracza 100 000 euro(…)”,

b) Posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1pkt. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. –Prawo Energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.) – w przypadku Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego

lub,

c) Posiada umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gaz ziemnego – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami  sieci dystrybucyjnej.

Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek nie podlega sumowaniu, tj. każdy z Wykonawców musu wykazać się posiadaniem w/w uprawnień.

 

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a ustawy Pzp, zgodnie z postanowieniami SIWZ

 

2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

 

Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wskazanych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

 

   

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5.

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.

2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

1) jest niezgodną z ustawą.2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp.3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.4) jest ofertą, która zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.6) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp.8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,10) wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą;11) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób.

 

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia-nie spełnia.

 

VIII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.

a) Odpis z właściwego rejestru lub z  centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.

 b) aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 lit. a) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 ze. zm.),

 

c)aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 ze. zm.) - w przypadku Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego,

 

d)oświadczenie Wykonawcy, że posiada obowiązującą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego

2.Wykonawca dołącza również do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2, 5 i 6 do SIWZ.

Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.

3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.

4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

 

5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, tj.:

1) Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia innych dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia i dokumentów wskazanych w pkt VII SIWZ składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przed podpisaniem umowy przedłożenia  umów z podwykonawcami jeżeli wskaże w ofercie że będzie korzystał z podwykonawców w celu zrealizowania przedmiotu umowy.

Zamawiający może również zażądać od Wykonawcy przed podpisaniem umowy:

1) przedłożenia  dokumentów regulujących użyczenia zasobów( w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia) , jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie, że będzie korzystał z zasobów innych podmiotów w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.

2) obowiązującą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego.

 

 

6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Informację w tym zakresie Wykonawca składa w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

7. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt 5, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

 

8. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 pkt 12-23).

 

9. W przypadku Wykonawcy polegającego na zasobach innych podmiotów, Wykonawca składa oświadczenie dotyczące każdego podmiotu w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.

 

10. Na żądanie zamawiającego, wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.

 

11. Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotów.2) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania.3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej .5) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

 

12.  Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1.

 

B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

 

B.1 Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 SIWZ i dokumenty wskazane w pkt VII SIWZ.

 

C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

C.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 SIWZ i dokumenty wskazane w pkt VII SIWZ. .

 

  D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa:

- Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A. 1a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  i oświadczenia.

 

-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „D" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „D".   

 

E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

 

  - Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VIII.A.B.C. dla każdego partnera z osobna z tym, że oświadczenie – zał. nr  2 składa wykonawca sam potwierdzając dane objęte oświadczeniem.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

 

 F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie.

 

  G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Kryteria oceny ofert

 

Nazwa kryterium
Waga
Cena ofertowa
100%
Dokładny opis kryteriów zawarty w SIWZ.

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na SM

Dąbek

Kod 06-561 Stupsk Maz.

Sekretariat KOMR w Dąbku

 

do dnia 04.12.2019r. do godz. 11:00.

lub listownie, dostarczona skutecznie na dzień i godzinę składania ofert.

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

w siedzibie zamawiającego

Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na SM

Dąbek

06-561 Stupsk Maz. – sala konferencyjna.

 

dnia 04.12.2019r. o godz. 11:30.

                          

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia 627823-N-2019 , data zamieszczenia 26.11.2019r

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:KOMR
Data utworzenia:2019-11-26
Data publikacji:2019-11-26
Osoba sporządzająca dokument:Adam Wyszyński
Osoba wprowadzająca dokument:Adam Wyszyński
Liczba odwiedzin:2309